Завантаження...

Найбагатша людина планети інвестує у британський стартап цифрової логістики

Найбагатша людина планети інвестує у британський стартап цифрової логістики
Таким Джефа Безоса бачить автор малюнка © Джо Каммінгс

Джефф Безос інвестує у британський стартап цифрової логістики Beacon. Компанію, засновану колишніми керівниками Uber, вже підтримує екс-глава Google Ерік Шмідт.

 

Будучи найбагатшою насьогодні людина на Землі, власник глобального маркетплейсу Amazon Джефф Безос п'ять місяців тому став другим у турі за величиною інвестором стартапу - після американської венчурної компанії 8VC, яка оцінює цей бізнес у близько 60 мільйонів доларів. Джефф Безос інвестував у британський стартап, який обіцяє використовувати цифрові технології для модернізації світової логістичної галузі.

 

Beacon залучив 15 мільйонів доларів у рамках раунду фінансування, об’єднавши організатора Amazon разом із поточними інвесторами, серед яких засновник Uber Тревіс Каланік та вже згаданий колишній голова Google Ерік Шмідт.

 

Група, заснована колишніми керівниками Uber Фрейзером Робінзоном та Дмітрієм Ізмайловим, поєднує послугу з фінансування ланцюжка поставок з технологіями пошуку найбільш економічного шляху для вантажів.

Компанія сподівається, що пропонування обох послуг разом допоможе їй закріпитися в двох галузях, що сумарно проводять операції на 13 трлн. доларів на рік.

 

Виробники від автовиробників до меблевих груп використовують компанії, що експедирують вантажі, такі як DHL, для управління складною глобальною логістикою, починаючи від бронювання суден і закінчуючи організацією подальшого транспорту. Галузь сильно роздроблена, і багато компаній відстають у використанні даних в реальному часі для визначення найкращих або найбільш економічно ефективних маршрутів.

 

Beacon використовує дані в режимі реального часу для відстеження вантажу, а також послугу на ринку, яка дозволяє йому переглядати витрати на доставку та ціни, накладені алгоритмом, який проектує найкращі маршрути.

 

Компанія також надає послугу з фінансування ланцюгів поставок - це, на її думку, є унікальним серед експедиторських підприємств. Адже перевізники часто вимагають оплати заздалегідь, і не завжди виробники продукції можуть задовольнити цю вимогу ще до доставки продукції замовнику.

 

"Найбільшою проблемою в логістиці є майже завжди рух грошових коштів", - сказав Робінсон, виконавчий директор, FT.

 

Він використовуватиме останній інвестиційний цикл, щоб розширити свою команду з 50 осіб, щоб завоювати нових клієнтів. 

 

Раніше Робінсон керував операціями Uber в Європі, на Близькому Сході та в Африці, тоді як Ізмайлов, керівник її операцій, раніше керував бізнесом Uber у Росії. Головний технологічний директор компанії, П'єр Мартін, є колишнім керівником інженерного відділу логістичного бізнесу Amazon.

 

Компанія також очікує, що пандемія коронавірусу стимулюватиме попит, оскільки крихкість ліній поставок у всьому світі була оголена, коли заводи в усьому світі були закриті через спалах.

 

"Позаяк цифровізація прискорюється в глобальному масштабі внаслідок дії Covid-19, ми вважаємо, що майбутнє традиційного експедитора є більш хитким, ніж будь-коли", - безапеляційно заявив Робінсон, який каже, що виробники шукають більше способів скоротити витрати, а також отримати більшу видимість для них вантажів у дорозі.
 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.