Контейнер набагато легший та міцніший від залізного аналогу. Через це у ньому можна перевозити на 24, а 28 тонн вантажу. При цьому транспортні засоби, на яких його перевозитимуть, зможуть економити до 4% пального. Нарешті, термін служби композитного контейнера має бути значно вищим, ніж у звичайного. Компанія AELER обіцяє, що незабаром забезпечить випуск кількох тисяч контейнерів нової конструкції.
За словами фахівців, відколи у 50-х роках минулого століття на ринку з’явилися металеві контейнери, в їх конструкції мало що змінювалося. Це можна сказати про стандартну тару, але розробники лише за останні роки презентували десятки нових рішень. Наприклад, американська компанія Staxxon створила контейнер у вигляді гармошки, який може займати значно менше місця, коли перевозиться порожнім. А інженери з індійської компанії Shallow Waterways Shipping запропонували не кубічний, а шестикутний контейнер, який також має свої переваги.