Так, середня ціна доставки 40-футового контейнера протягом двох тижнів збільшилася на 34% або на 425 доларів США. Тож актуальний середній тариф тепер становить щонайменше 1659 доларів.
Це значно менше, ніж вантажовідправникам доводилося платити рік тому, коли за стандартний контейнер на транс тихоокеанському маршруті вимагали у середньому 9203 долари. Проте експерти вказують, що тенденція падіння цін на ринку морських перевезень саме зараз може переживати переломний момент. Тобто, надалі тарифи, скоріш за все, не зменшуватимуться.
Серед основних причин фахівці називають політику морських перевізників, які останнім часом зменшували свої транспортні потужності, щоб через скорочення пропозиції намагалися підтримати ціни. Окрім того, на думку аналітиків, запаси на складах у Північній Америці вже не такі великі, які місяць тому. Тож попит на імпорт автоматично збільшується.
Також у компанії Xeneta зазначили, що кілька важливих перевізників протягом квітня зуміли підняти тарифи на 600 доларів за контейнер. З іншого боку, клієнти усе ще готові покладатися переважно на спотовий ринок та очікують кращих умов для підписання довгострокових контрактів.