На думку аналітиків, чергова хвиля падіння цін, у першу чергу, зачепить власників середніх та великих суден. При цьому фінансовий удар може виявитися суттєвим на чартерних маршрутах.
Водночас відбудеться скорочення виплат за добову оренду, а також зменшаться терміни самої оренди чартерів, уточнюють у компанії.
Серед причин такого сценарію експерти називають нинішній низький попит на контейнерні перевезення та зростання загальної транспортної потужності у даному сегменті морських перевезень.
На думку представників MSI, ситуація особливо ускладниться протягом наступних трьох кварталів, оскільки на ринок вийдуть новозбудовані судна загальною місткість приблизно у 2,4 млн TEU. При цьому під утилізацію потраплять кораблі загальною місткістю лише 380 тис. TEU.
З іншого боку, такий хід подій стане вельми зручним для самих фрахтувальників, оскільки вони зможуть скорочувати свої видатки. Що ж до судновласників, то для них настає час поставити на ремонт свої контейнеровози та модернізувати їх.