За словами експертів, це чи не перша добра новина з трансконтинентального коридору від початку повномасштабної війни в Україні. З весни багато експедиторів за вантажоотримувачів почали принципово уникати транзиту через територію Росії як країни-агресора, співпраця з якою стала токсичною.
Власне, тепер перевезення за схемою LCL дещо поліпшує картину, тоді як у секторі FCL (повні контейнери) – усе навпаки. Європейські клієнти роблять менше замовлень для залізничних перевезень з Азії. Одна з причин полягає у тому, що склади європейських компанія на сьогодні заповнені більше норми, а попит на ринку дещо зменшився, вважає Ігор Тамбака, головний виконавчий директор Rail Bridge Cargo.
Також він зазначив, що продовжує зростати потужність Середнього коридору, що проходить через Каспійське море, оминаючи РФ. Динаміка дещо уповільнилася, але прогрес триває. До всього, нині середній час доставки з Китаю до ЄС Середнім коридором становить уже 28-30 діб, а не 39-40, як раніше. Це робить маршрут більш конкурентоспроможним у порівнянні з російським, хоча від останнього також не всі готові відмовитися. Проблема залізниці лише у тому, що доставка одного 40-футового контейнера каспійським маршрутом зараз коштує на 2500-3000 доларів більше, ніж на морському транспорті, де спостерігається справжній обвал тарифів.