Таким чином, на Кавказі, який досі залишається найбільш вузьким місцем Середнього коридору Нового шовкового шляху, з’явилася нова міждержавна залізнична компанія. Її мета – скоротити час транзиту між Китаєм та Європою одразу на 15 діб.
За даними казахстанського уряду, торік товарообіг між трьома країнами зріс у сім разів та досяг 600 мільйонів доларів. А протягом перших чотирьох місяців цього року зафіксовано ще п’ятиразове зростання обсягів торгівлі до 167 млн доларів. Отже, сторони очікують, що невдовзі показник перетне межу в один мільярд на рік.
Прем'єр-міністр Грузії Іраклій Гарібашвілі заявив: «Сьогодні відкриваються нові можливості для наших країн і нашого регіону в цілому. Ми повинні бути готові активно працювати в найближчі роки для реалізації довгострокових перспектив».
За свого боку, представники Азербайджану говорять про перспективу збільшення потужності морського порту у Баку з 15 до 25 мільйонів тонн. Особливо це позначиться на сфері контейнерних перевезень. Адже нині порт може обробляти лише 100 тисяч TEU, тоді як після реконструкції показник має збільшитися до 500 тис. TEU на рік.