Завантаження...

На автомобілебудування насувається криза. Через брак деталей і металів з України та Росії

На автомобілебудування насувається криза. Через брак деталей і металів з України та Росії

Вторгнення Росії в Україну сильно вдарило по автомобільній галузі світу у всіх її сегментах, включно з виробництвом вантажівок різних типів.

 

Вже понад рік світова автомобільна промисловість бореться з катастрофічним дефіцитом комп’ютерних чіпів та інших важливих деталей, брак яких призводить до скорочення виробництва, сповільнення поставок і зростання цін на нові та вживані автомобілі.

 

Вторгнення Росії в Україну вдарило ще більше по галузі. Критично важлива електропроводка, вироблена в Україні, раптом стає недоступною. З високим попитом покупців, дефіцитом матеріалів і війною, що спричиняє нові зриви виробництва і поставок, очікується, що ціни на транспортні засоби піднімуться ще вище.

 

BMW уже зупинив виробництво на двох німецьких заводах. У Mercedes гальмується процес виробництва на складальних підприємствах. Volkswagen, попереджаючи про зупинки виробництва, шукає альтернативні джерела придбання запчастин...

 

За підрахунками Wells Fargo, від 10% до 15% світового виробництва джгутів електропроводки припадає на Україну. Протягом останнього десятиліття автовиробники та компанії, що займаються запчастинами, інвестували в українські заводи, щоб обмежити витрати.

 

Дефіцит електропроводки вже сповільнив виробництво заводів у Німеччині, Польщі, Чехії та інших країнах, що змусило S&P скоротити свій прогноз щодо виробництва автомобілів у всьому світі на 2,6 млн. шт. як у цьому, так і в наступному році. Дефіцит може зменшити експорт німецьких автомобілів до Сполучених Штатів та інших країн.

 

Перші проблеми у автомобільній промиловості, спричинені війною, спочатку біли зафіксовані у Європі. Але й виробництво в США, ймовірно, також постраждає, якщо російський експорт металів — від паладію для каталітичних нейтралізаторів до нікелю для акумуляторів для електромобілів — буде припинено.

 

«Вам досит не мати однієї деталі, щоб не мати можливості виготовити автомобіль. Будь-яка нерівність на дорозі стає або збоєм у виробництві, або надзвичайно незапланованим збільшенням витрат», – сказав співкерівник автомобільного підрозділу консалтингової фірми Alix Partners Марк Вейкфілд.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.