Ще півтора року тому MSC вважали безумовним лідером у сфері світових контейнерних перевезень, пояснюють експерти. Цей статус компанія утримувала приблизно чверть століття. Але з січня 2022 року почав відбуватися небачений доти перерозподіл старих суден-контейнеровозів. Тоді транспортні потужності MSC вперше наблизилися до показників лідера.
Далі з’явилася інформація про те, що не верфях у Китаї компанія MSC замовила будівництво трьох нових контейнеровозів класу megamax. Якщо Maersk гідно на це не відповість, MSC легко подолає поточний розрив потужності у 66 000 слотів. Також дослідники ринку вказують на плани придбати ще чотири вживаних контейнеровози, що дозволить MSC отримати перевагу у місткості суден на мільйон TEU в порівнянні з Maersk.
Нинішні транспортні потужності контейнеровозів MSC становлять 5 млн TEU, зазначають експерти. Зазначимо, що саме стільки ж мав увесь глобальний флот морських контейнеровозів на межі 20 та 21 століть. Щоб подвоїти свій флот, компанії MSC знадобилося приблизно вісім з половиною років.