Завантаження...

IRU ініціює зниження мінімального віку професійних водіїв

IRU ініціює зниження мінімального віку професійних водіїв
Профільні організації пропонують знизити вік водіїв вантажівок та автобусів до 18 років
 

Міжнародний союз автомобільного транспорту IRU закликає уряди знизити мінімальний вік для професійних водіїв до 18 років. МСАТ зазначає, що зниження мінімального віку допоможе зменшити безробіття серед молоді. У віковій категорії 15–24 роки кожна п’ята людина у світі безробітна. У той же час кожна п'ята посада водія в Європі не заповнена.

 

У деяких європейських країнах мінімальний вік - 18 років, в інших - 21 рік. У країнах Європейського Союзу нормативні акти різняться і залежать від виду транспорту (національного, міжнародного) та типу транспортного засобу, яким керують. У Китаї та Туреччині мінімальний вік для водія автобуса - 26 років.

 

Водночас IRU запевняє, що зниження мінімального віку не повинно означати збільшення ризиків безпеки дорожнього руху. IRU зазначає, що кількість дорожньо-транспортних пригод нижча в країнах, де обмеження становить 18 років, ніж у країнах, що дозволяють лише 21-річним юнакам керувати важкими транспортними засобами.

 

У Європі переглянута директива про водіїв буде введена в 2022 році, і це дає можливість уніфікувати мінімальний вік водіїв вантажівок та автобусів на рівні 18 років.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.