Міжнародний союз автомобільного транспорту IRU закликає уряди знизити мінімальний вік для професійних водіїв до 18 років. МСАТ зазначає, що зниження мінімального віку допоможе зменшити безробіття серед молоді. У віковій категорії 15–24 роки кожна п’ята людина у світі безробітна. У той же час кожна п'ята посада водія в Європі не заповнена.
У деяких європейських країнах мінімальний вік - 18 років, в інших - 21 рік. У країнах Європейського Союзу нормативні акти різняться і залежать від виду транспорту (національного, міжнародного) та типу транспортного засобу, яким керують. У Китаї та Туреччині мінімальний вік для водія автобуса - 26 років.
Водночас IRU запевняє, що зниження мінімального віку не повинно означати збільшення ризиків безпеки дорожнього руху. IRU зазначає, що кількість дорожньо-транспортних пригод нижча в країнах, де обмеження становить 18 років, ніж у країнах, що дозволяють лише 21-річним юнакам керувати важкими транспортними засобами.
У Європі переглянута директива про водіїв буде введена в 2022 році, і це дає можливість уніфікувати мінімальний вік водіїв вантажівок та автобусів на рівні 18 років.