Ініціатори заявили, що новий транспортний коридор має стати важливою віхою у декарбонізації глобальних ланцюгів постачання. Зокрема, використання екологічно чистих океанських суден тут стане вигідною справою, що, нарешті, зніме з порядку денного конкуренцію з кораблями, які працюють на традиційному викопному паливі та емітують забагато парникових газів.
Також цей зелений коридор має сприяти швидшому розвитку новітніх технологій на морському транспорті, відзначають експерти.
За словами фахівців, формування такого коридору стане продовженням втілення ініціативи 19 країн, проголошеної на початку 2022 року після кліматичного саміту ООН COP26. «Цей транстихоокеанський зелений коридор стане моделлю для глобальної співпраці, необхідної для прискорення змін у всій морській галузі», - сказав Джин Серока, виконавчий директор порту Лос-Анджелеса.
За планом, коридор має повноцінно функціонувати уже у 2025 році. Спочатку тут покладатимуться переважно на кораблі, що заправляють альтернативними видами палива. А у 2030 році Тихим океаном почнуть ходити судна-контейнеровози з нульовим рівнем викидів.