Завантаження...

Між Данією і Німеччиною спорудять найдовший у світі "змішаний" підводний тунель

Між Данією і Німеччиною спорудять найдовший у світі "змішаний" підводний тунель

Тунель Фемарнбельт, який з’єднає береги Німеччини та Данії стане найдовшою підводною спорудою такого типу, якою зможуть користуватися одночасно залізниця та автотранспорт. Загальна довжина тунелю становитиме 18,2 км. Поїздка автомобілем з Данії до Німеччини триватиме лише 10 хвилин, а залізничним потягом – 7 хвилин. 

 

За планом, будівництво цього тунелю мають завершити до 2029 року. А поки що будівельний консорціум Femern Link Contractors оголосив про початок робіт. 

 

Тунель Фемарнбелта складатиметься з чотирисмугової автомагістралі та двох електрифікованих залізничних колій. Нині подорож від Гамбурга до Копенгагена займає 4,5 години, зі Стокгольма до Гамбурга – 10 годин. Коли завершиться будівництво тунелю Фемарнбельта та модернізується залізнична інфраструктура по обидва боки кордону, час у дорозі скоротиться на дві години. 

 

Тунель буде прокладений під морським дном, що убезпечить його від аварій, пов’язаних із проходженням над ним морських суден. 

 

Розмови про будівництво тунелю між цими країнами тривали уже чверть століття.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.