Тунель Фемарнбельт, який з’єднає береги Німеччини та Данії стане найдовшою підводною спорудою такого типу, якою зможуть користуватися одночасно залізниця та автотранспорт. Загальна довжина тунелю становитиме 18,2 км. Поїздка автомобілем з Данії до Німеччини триватиме лише 10 хвилин, а залізничним потягом – 7 хвилин.
За планом, будівництво цього тунелю мають завершити до 2029 року. А поки що будівельний консорціум Femern Link Contractors оголосив про початок робіт.
Тунель Фемарнбелта складатиметься з чотирисмугової автомагістралі та двох електрифікованих залізничних колій. Нині подорож від Гамбурга до Копенгагена займає 4,5 години, зі Стокгольма до Гамбурга – 10 годин. Коли завершиться будівництво тунелю Фемарнбельта та модернізується залізнична інфраструктура по обидва боки кордону, час у дорозі скоротиться на дві години.
Тунель буде прокладений під морським дном, що убезпечить його від аварій, пов’язаних із проходженням над ним морських суден.
Розмови про будівництво тунелю між цими країнами тривали уже чверть століття.