Причиною стало повномасштабне вторгнення РФ в Україну, після чого співпраця з російськими та білоруськими операторами, що забезпечують основний транзит, стала токсичною.
За даними UTLC, найбільше падіння вантажопотоку з Азії залізницею відбулося в Італії. Тут скорочення досягло 91,62% у порівнянні з 2021 роком. Польща, як і раніше, приймала найбільше вантажів з Нового шовкового шляху, але минулого року тут також відбулося скорочення обсягів перевезень на 21,87%.
За словами аналітиків, єдиною європейською країною, яка нарощувала вантажопотік трансконтинентальною залізницею, стала Угорщина. Вона збільшила обсяг прийнятих з Нового шовкового шляху вантажів на фантастичні 1266%!
Лідерами, однак, залишаються Польща з обсягом 195 736 TEU та Німеччина – 107 382 TEU. У п’ятірку лідерів також входять Нідерланди, Бельгія та Угорщина.