Функція під назвою Dynamics 365 Copilot доповнює систему інтерактивної допомоги компаніям, які працюють у різних галузях, пояснюють представники Microsoft. Також менеджери, що керують процесами у ланцюгах постачання, можуть використовувати такий інструмент, як Copilot, на платформі Supply Chain Center. Він дозволяє відстежувати потенційні ризики, наприклад, раптове погіршення погодних умов, а потім за допомогою штучного інтелекту генерує прогнозну інформацію.
Як тільки Copilot помітить зовнішній ризик, спеціалісти з планування ланцюга постачання можуть надіслати електронний лист постачальникам з сигналом про потенційну небезпеку,. При цьому також використовують штучний інтелект, який займається не лише розсиланням листів, але й складанням коректного тексту.
Copilot можна застосувати в інших бізнес-додатках Microsoft. Інструмент має допомогти менеджерам ланцюга постачання швидко зрозуміти величезні обсяги даних, пояснюють фахівці.
Алгоритм штучного інтелекту збирає дані з різних джерел, у тому числі відстежує публікації у ЗМІ. Висновки він презентує у готовому вигляді. Для того, щоб те ж саме робили люди, потрібно було б у компанії створювати окрему команду. Проте здебільшого цього ніхто не робить, а тому у процесі діяльності виникає занадто багато неприємних сюрпризів.