Німецька компанія Daimler Trucks представила одразу три нові електричні вантажівки Mercedes-Benz (GenH2/eActrose/Actros LongHaul), які орієнтуються на різні сегменти ринку - від міських до міжнародних доставок, пропонуючи відповідний запас ходу.
Про це повідомляє портал ITC.ua.
Mercedes-Benz GenH2 Truck
"Очолює сімейство футуристичний Mercedes-Benz GenH2 Truck на базі паливних елементів, якому достатньо двох повних баків рідкого водню (80 кг, по 40 кг в кожному) з нержавіючої сталі для того, щоб подолати відстань близько 1 тисячі кілометрів. Вибір на користь рідкого (LH2), а не газоподібного) водню було зроблено через більшу енергетичну щільність останнього, що дозволило отримати порівнянний з класичними дизельними вантажівками запас ходу. Повна вага моделі становить 40 тонн, при цьому вона здатна перевозити 25 тонн вантажу", - йдеться в повідомленні.
Енергетична система буде здатна забезпечити потужність близько 400 кВт: паливні комірки 2×150 кВт плюс акумуляторна батарея на 70 кВт-год. Цікаво, що батарея буде використовуватись для допомоги основній установці у важких випадках - при повному завантаженні, прискоренні або русі в гору. Вона зможе заряджатися під час гальмування (рекуперація) або внаслідок надлишкової енергії паливних осередків. Чарунки та акумулятори будуть оснащені просунутою системою температурного контролю, яка буде підтримувати оптимальну температуру під час руху і зарядки.
У передсерійної версії Mercedes-Benz GenH2 Truck встановлені два електродвигуни, які видають постійну потужність 2×230 кВт і крутний момент 2×1577 Нм та пікові 2×330 кВт і 2×2071 Нм. Виробник планує почати тестувати модель в реальних умовах вже у 2023 році, а серійне виробництво заплановано на другу половину поточного десятиліття.
Mercedes-Benz eActros LongHaul
Модель Mercedes-Benz eActros LongHaul призначена для перевезення вантажів по постійних маршрутах з максимальним упором на енергоефективність, при цьому вона належить до того ж класу, що і GenH2 Truck. Одного заряду батарей буде вистачати приблизно на 500 кілометрів шляху, чого цілком достатньо для доставок між великими європейськими містами, портами та логістичними центрами. Daimler Trucks запланувала серійне виробництво батарейної електровантжівки Mercedes-Benz eActros LongHaul на 2024 рік.
Mercedes-Benz eActros
Вантажівка Mercedes-Benz eActros була представлена ще у 2018 році, проте після циклу тестування з партнерами в умовах щоденної доставки компанія Daimler Trucks нарешті готова запустити модель в серійне виробництво. Перші екземпляри зійдуть з конвеєра вже в наступному році, їх запас ходу становитиме близько 200 км, чого цілком достатньо для міських і приміських доставок.
Всі нові електричні Вантажівки Daimler Trucks, включаючи "батарейні" і "водневі", будуть засновані на новій модульній платформі ePowertrain. Вже у 2022 році на всіх ключових ринках (Європа, США, Японія) компанія буде пропонувати клієнтам електричні серійні вантажівки, а з 2039 року хоче повністю перейти на CO2-нейтральні моделі.