Вхідні морські вантажні перевезення з Азії до США впали на 27% порівняно з аналогічним періодом минулого року, а імпорт повітряних вантажів з регіону впав на 50%.
Ставлення американців до КНР як до головного постачальника, також радикально змінилося. В результаті імпорт з Мексики за останні три місяці виявився на 15% більшим, ніж з Китаю. Але Піднебесна вже навіть не на другому місці. За цим показником вона відстає на 5% також і від Канади.
Цікаво, що експорт вантажів із США до Європи та Азії також скоротився, хоча тут спостерігається більш помірна динаміка. Перевезення морем скоротилися, відповідно, на 26% та 6%, повітрям – на 15% до Азії, хоча до Європи виросли на 5%.
Зміни надто радикальні, попереджають експерти з ASCM. Зараз ми станемо свідками суттєвого переформатування глобальних ланцюгів постачання.