Завантаження...

Малі перевізники в США вважають, що брак водіїв - це трюк великих

Малі перевізники в США вважають, що брак водіїв - це трюк великих

Брак водіїв вантажівок широко обговорюється не тільки в Європі. У Північній Америці ця тема піднімається все частіше і частіше не тільки галузевими організаціями, але численними ЗМІ. Однак не всі дотримуються загальноприйнятої точки зору. Є й ті, хто піднятий галас вважають шкідливим, а саму проблему надуманою.

 

Про це повідомляє прес-служба Асоціації незалежних водіїв-власників-операторів (OOIDA).

 

Великі транспортні компанії, пов'язані з Американською асоціацією перевізників (ATA), яка є найбільшою галузевою організацією, постійно проводять дослідження, згідно з якими вже в 2019 році в Північній Америці відчувався дефіцит близько 61 тисячі водіїв вантажівок. Згідно з прогнозом, з урахуванням наслідків, викликаних пандемією коронавирусу, до 2028 року ця цифра збільшиться до 160 тисяч водіїв.

 

Однак, на відміну від Європи, американське галузеве співтовариство не таке одностайне щодо цієї проблеми. Зокрема, OOIDA друга за величиною асоціація, яка об'єднує маленькі транспортні компанії (найчастіше сімейний бізнес з парком до 10 вантажівок) та американських водіїв-власників, заявляє, що міф про брак водіїв вантажівок був створений великими перевізниками, щоб чинити тиск на ринок. Таким чином виникає плинність кадрів, яка досягне 90% в рік, що створює враження нестачі водіїв.

 

Насправді нестачі в потенційних професійних водіїв немає, але вони не хочуть погоджуватися на роботу в великих компаніях. OOIDA також звинувачує великі фірми в тому, що вони не вживають заходів щодо поліпшення умов праці. Замість цього компанії, що входять в ATA, змушені використовувати недалекоглядні альтернативи, такі як залучення водіїв з-за кордону, масовий найм людей без досвіду або використання більших або важчих фур.

 

OOIDA вважає, що потенціал навчання нових водіїв в Америці величезний. За розрахунками в період 2014-2024 років, місцевий ринок праці може забезпечити понад 4 млн. осіб з професійною кваліфікацією, в той час як великим транспортним компаніям буде потрібно близько 200 тисяч водіїв. В асоціації також підкреслюють, що для реалізації цього потенціалу необхідно знову зробити професію водія вантажівки привабливою. Тут головними факторами є оплата понаднормової роботи, загальне підвищення заробітної плати і зниження контролю за водіями, повернення їм відчуття свободи.

 

Наскільки об'єктивною є позиція OOIDA? Важко сказати. Найімовірніше правда знаходиться десь посередині. Однак ця асоціація відома тим, що часто висловлює точки зору, протилежні загальноприйнятим у галузі думкам та інформації, яку публікують у ЗМІ. Також OOIDA регулярно атакує великі транспортні компанії, звинувачуючи їх в негативному впливі на галузь.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.