Завантаження...

LVS: представлений індекс очікувань учасників ринку транспортного сектора на 2023 рік

LVS: представлений індекс очікувань учасників ринку транспортного сектора на 2023 рік

Згідно з опитуванням, проведеним аналітиками LVS, за підсумками першого півріччя учасники транспортного ринку вказали, що кількість співробітників у їхній компанії не змінилася (50%) або незначно зменшилася (21%). Аналогічно оцінюються обсяги транспортних та складських послуг – 36% та 29% відповідно. При цьому ціни на транспортно-складські послуги та заробітна плата працівників здебільшого не змінилися, а підвищилися (41%), подекуди навіть значно (3%). Винятковим видається аспект інвестицій та розвитку – значна частина – 37%. Респонденти вказали, що компанії не розширювалися у першому півріччі, але відповіді не менше 20% респондентів розподілилися порівну, між зменшенням та збільшенням інвестицій.

 

Як основні фактори, що впливають на транспортний бізнес, представники компаній виділили ціни на пальне – останні півроку вони сильно вагалися, і ця цінова нестабільність розбалансувала ринок транспортних послуг. Другий фактор відноситься до правових актів, прийнятих Урядом Литовської Республіки та Сеймом, а нестача робочої сили є третьою за величиною проблемою у транспортному секторі. Респонденти розділилися порівну, заявивши, що на їхній бізнес вплинув пакет мобільності ЄС та санкції проти РФ.

 

При прогнозуванні на другу половину поточного року всі п'ять категорій індексу демонструють помітну стабільність – учасники транспортного ринку не очікують на суттєві зміни, але однозначно вказують на те, що обсяг транспортних послуг може знизитися (29%), так само як і ціни на їх послуги (20%) ). Проте значна частина респондентів (22%) очікує зростання цін на транспортні та складські послуги, так само як і заробітної плати працівників, яка, як очікується, зросте на значні 24%. У цьому зміна чисельності працівників явно не очікується (54%), але в значне зниження чисельності вказують 16% і 15% відповідно. Те саме можна сказати і про інвестиції та розширення, причому навіть найбільша негативна тенденція (6%) передбачає, що підприємствам доведеться економити.

 

Загалом в опитуванні учасників ринку транспортного сектора взяло участь близько сотні респондентів. Більшість із них – керівники середніх і малих компаній, які надають транспортно-логістичні та складські послуги. Загалом виступили 24 представники бізнесу, у тому числі керівники експортних, будівельних, машинобудівних, деревообробних та меблевих підприємств, підприємств оптової та роздрібної торгівлі та інших компаній, що входять до асоціації та пов'язані з транспортом.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.