Перевезення вантажів через Польщу допоможе послабити обмеження на експорт українського зерна, збільшити обсяг завантаження Клайпедського порту та створити більше робочих місць. Перевізники пропонують уряду легалізувати перевезення вантажів більшими складами та субсидувати покупку транспортних засобів.
За словами генерального секретаря LVS Сігітаса Жіліаса, нинішні ціни на автомобільні перевезення зерна низькі, тому перевізникам було б вигідніше перевозити зерно більшими одиницями – якби це було погоджено та легалізовано, одна вантажівка могла б перевозити кілька напівпричепів, що значно збільшило б продуктивність. Підраховано, що одна довша вантажівка доставлятиме з України до Клайпеди не менше 300 тонн зерна на місяць. Тим часом порт завантажить мільйон тонн зерна на місяць.