Компанія Maersk заявила про намір вкласти 2 млн доларів США в австралійську цифрову платформу автомобільних вантажних перевезень Ofload. Електронний майданчик запущений у лютому цього року у Сіднеї. Основне завдання – відслідковувати неефективні переміщення порожніх контейнерів, їх простій та реагувати на ситуацію, що складається, у режимі реального часу.
Ofload здатна керувати рухом контейнерів, що належать різним логістичним операторам, у тому числі малим та середнім компаніям. На одному майданчику зібрано приблизно 700 транспортних підприємств, які володіють 15 тисячами вантажних авто по усій країні.
Як повідомив Джеффруа Генрі, співзасновник та генеральний директор компанії Ofload, основною проблемою у секторі контейнерних перевезень залишається неймовірна кількість тимчасово незадіяної «тари». Тим часом контейнерів завжди бракує для усіх учасників ринку, починаючи від автоперевізників та залізничників, закінчуючи судноплавними компаніями. Створена цифрова платформа допомагає вирішити цю проблему.
Зі свого боку Maersk за останні роки інвестував у низку технологічних стартапів, що стосуються оптимізації ланцюгів постачання. Компанія поставила перед собою мету стати глобальним інтегратором контейнерної логістики, отримавши до половини усього світового ринку інтермодальних перевезень.
Наприклад, щоб закріпитися на ринку Індії, Maersk придбав місцевого автомобільного перевізника Blackbuck. А в Нью-Йорку два роки тому судноплавна компанія вклала 21,6 млн доларів у цифрового вантажного брокера Cargomart.
За результатами нещодавно проведеного в Австралії дослідження у рамках проекту «Транспорт для Нового Південного Уельсу», неефективність управління контейнерами коштує економіці країни до 49 млн доларів щороку.