Завантаження...

Логістичні шляхи України стали частиною Транс’європейської транспортної мережі

Логістичні шляхи України стали частиною Транс’європейської транспортної мережі

Про це повідомляє "Європейська правда" з посиланням на пресслужбу міністерства інфраструктури України.

"Це рішення є стратегічним кроком у процесі інтеграції України в ЄС та сприятиме реалізації ініціативи "Шляхи солідарності" щодо експорту української аграрної продукції та доставки гуманітарної допомоги в Україну", – зазначає відомство.

 

Єврокомісія внесла такі зміни:

  • Північно – Балтійський коридор продовжено через Львів та Київ до Маріуполя;
  • Балто-Чорноморсько – Егейський коридор продовжено через Львів, Чернівці (Румунію і Молдову) до Одеси;
  • коридори Балтійське море – Адріатичне море та Рейн – Дунай проходитимуть через Львів.
     

Як пояснюють в Мінінфраструктури, включення логістичних маршрутів до мережі TEN-T дозволяє усунути наявні перешкоди при проведенні логістичних операцій, залучити європейські інвестиції для модернізації транспортної інфраструктури, зменшити логістичні витрати та підвищити якість послуг при перевезенні товарів.

Крім цього, Єврокомісія виключила з мережі TEN-T російські та білоруські маршрути, а також понизила в статусі маршрути на території ЄС на стиках з цими країнами-агресорами.

Транс’європейська транспортна мережа (TEN-T) створюється Євросоюзом з метою з'єднати Європу з заходу на схід та з півночі на південь мережею автодоріг, залізниць, аеропортів та водних шляхів. Розвиток транспортної системи відбуватиметься в два етапи: до 2030 року має бути завершено побудову "ключової" мережі, а до 2050 року – "загальної" мережі.

 

Україна увійшла до TEN-T у 2017 році. Відповідно до Індикативного інвестиційного плану Європейської Комісії розвитку TEN-T коридорів, до 2030 року в Україні планується реалізувати проєкти на загальну суму 4,45 мільярда євро – це найбільший показник серед всіх держав Східного партнерства ЄС.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.