Кібератаки призвели до перебоїв у роботі ІТ-систем атакованих компаній. Керівний директор Гефко Люк Надаль наголосив, що працівники компанії швидко впровадили резервні процеси для забезпечення безперервності бізнесу, а згодом функціонування стандартної ІТ-системи було відновлено.
Четвертий за величиною власник суден-контейнеровозів у світі, CMA-CGM, також боровся з атаками кіберзлочинців. В результаті йому довелося на якийсь час взагалі вимкнути мережу.
Міжнародна морська організація (ІМО) також зазнала нападу, і їй довелося вимкнути більшість основних систем, щоб уникнути подальших втрат. Згодом ІМО почав відновлювати функціональність веб-сайту.
Це не перші напади на логістичну галузь такого масштабу. У 2018 році Cosco Shipping Lines став жертвою хакерів, а роком раніше цифрові грабіжники змусили AP Moller Maersk припинити роботу ІТ-системи. Втрати від цього оцінювались у 200-300 мільйонів доларів.
Також було здійснено напад на TNT Express, і в травні 2017 року цифрові грабіжники розпочали атаку на логістичні операції Renault-Nissan та Deutsche Bahn.