У Литві кількість нових реєстрацій важких комерційних автомобілів вагою понад 16 тонн у першому кварталі цього року скоротилася на 56,5%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, до 1,5 тис. нових вантажівок. Цього року Литва пережила найбільший спад на ринку нових вантажівок у Європейському союзі, де у першому кварталі було зареєстровано на 5,4% менше нових вантажівок – 72,8 тис. Таке різке падіння числа реєстрацій вантажівок у Литві – це перший випадок, коли ринок нових реєстрацій вантажівок у ЄС упав на третину з третього кварталу 2019 року.
За його словами, незважаючи на швидке уповільнення темпів зростання ринку нових вантажівок, у першому кварталі цього року країна зберегла свою високу позицію – 11-е місце у рейтингу ЄС за кількістю реєстрацій нових вантажівок. Зазвичай Литва знаходиться на 7-му місці.
Загалом Литва залишається одним із лідерів ЄС щодо обсягу інвестицій у нові великовантажні автомобілі з низьким рівнем викидів. Згідно з даними Європейської асоціації автовиробників ACEA, у 2023 році у Литві зареєстровано 10,6 тис. нових важких автомобілів.
За оцінками TTLA, торік транспортні компанії країни інвестували понад 1 млрд євро на оновлення парку нових вантажівок. За часткою цих інвестицій на душу населення Литва не має собі рівних у ЄС – 407 євро на душу населення на рік. Наприклад, у Латвії та Польщі цей показник склав 105 та 95 євро відповідно, а найближчою до Литви країною у цьому рейтингу був Люксембург із 286 євро.