Завантаження...

Литва: перевізники обурені подвійними стандартами через перевірки на дорогах

Литва: перевізники обурені подвійними стандартами через перевірки на дорогах

Керівники транспортних компаній та учасники ринку розповідаю, що Литовська адміністрація транспортної безпеки (LTSA) переважно перевіряє перевізників у Литві, але робить це несправедливо – литовців перевіряють набагато частіше, ніж перевізників з інших країн, хоча й ті допускають багато порушень.

 

Аналогічно висловився і генеральний секретар Спілки перевізників Литви (LVS) Сігітас Жілюс. За його словами, іноземці більшу частину часу їздять без карт тахографа, які необхідні для відстеження режиму праці та відпочинку.

За його словами, сторонні водії часто їздять без дозволів, деякі навіть не працевлаштовані, а вантажівки технічно несправні. Згодний з ним і секретар LVS у зв'язках із зарубіжними країнами Мечиславас Атрошкевичюс. Він розповідає, що водії з третіх країн приїжджають на технічно несправних автомобілях і не дотримуються режиму праці та відпочинку.

 

Водночас, за його словами, для литовських водіїв правила дуже суворі, хоч вони працюють із іноземними компаніями на одній території.

На його думку, така несправедливість виникла з кількох причин, насамперед уряд іде шляхом бийте своїх, щоб іноземці боялися. Тобто інспекторам простіше прийти до литовських компаній, упіймати їх і покарати. Крім того, LTSA не має паркування, де можна було б зберігати конфісковані вантажівки, тому служба не завжди має технічну можливість перевірити іноземців. За словами спікера, на жаль, чиновники та служби не хочуть нічого змінювати.

 

Він додає, що лише цього року було перевірено понад 4 тис. вантажівок, з яких понад 2,5 тис. зареєстровано у Литві. Це означає, що литовців перевіряють у півтора рази більше. Наприклад, тільки транзитом Калінінграда користуються 50 тис. транспортних засобів рік. На думку експерта, пропорції мають бути інші: 3 тис. перевірених вантажівок мають становити іноземні.

 

Менеджер зі зв'язків із громадськістю LTSA Егле Кучинскайте повідомила, що така інформація від перевізників не базується на цифрах чи фактах. Вона наголосила, що законодавство Євросоюзу забороняє проводити перевірки за ознакою країни реєстрації транспортних засобів та дискримінує перевізників окремих країн, проводячи перевірки виключно щодо них.

 

За словами Егле Кучинскайте, цього року LTSA провело 4117 перевірок вантажівок. З них 2589 зареєстровано у Литві, 591 у Польщі, 207 у Латвії. Було перевірено 584 транспортні засоби, які не зареєстровані в ЄС, з них 248 зареєстровано в Казахстані, 82 в Узбекистані, 156 в Калінінградській області.

 

Вона додала, що дані та факти LTSA показують, що іноземні компанії та транспортні засоби проходять перевірку. Наприклад, із перевірених казахстанських перевізників цього року порушення виявлено у 159 вантажівок: 90 вантажних автомобілів їздили з порушеннями технічного стану, 63 допустили порушення обліку праці та відпочинку, 59 не дотримувалися порядку використання дозволів на проїзд. За дані порушення до всіх було застосовано штрафи та надано вказівку усунути виявлені порушення.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.