За словами голови державної залізничної компанії Ріналдса Плавнієкса, перевезення зерна через Латвію може розпочатися вже у вересні. З цим погоджується і президент Українського логістичного альянсу Едвінс Берзіньш. Він наголошує, що країни Балтії можуть бути життєздатним рішенням, здебільшого з погляду пропускної спроможності.
Водночас перевезення можуть коштувати недешево, тому що залізничний маршрут до балтійських портів проходить через Польщу і тягне за собою дві зміни колії.
Як зазначає видання, у повідомленнях з латвійського уряду йдеться про 20-25-відсоткове зниження обсягів залізничних перевезень цього року. Латвія шукає способи компенсувати втрачені обсяги та завантажити вільні потужності. У цьому сенсі перевезення зерна з України можуть стати ідеальним рішенням та безпрограшною ситуацією для обох сторін.