Завантаження...

Латвія наполягає на використанні Балтійського маршруту для перевезення українського зерна

Латвія наполягає на використанні Балтійського маршруту для перевезення українського зерна

За словами голови державної залізничної компанії Ріналдса Плавнієкса, перевезення зерна через Латвію може розпочатися вже у вересні. З цим погоджується і президент Українського логістичного альянсу Едвінс Берзіньш. Він наголошує, що країни Балтії можуть бути життєздатним рішенням, здебільшого з погляду пропускної спроможності.

 

Водночас перевезення можуть коштувати недешево, тому що залізничний маршрут до балтійських портів проходить через Польщу і тягне за собою дві зміни колії.

 

Як зазначає видання, у повідомленнях з латвійського уряду йдеться про 20-25-відсоткове зниження обсягів залізничних перевезень цього року. Латвія шукає способи компенсувати втрачені обсяги та завантажити вільні потужності. У цьому сенсі перевезення зерна з України можуть стати ідеальним рішенням та безпрограшною ситуацією для обох сторін.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.