Завантаження...

Ланцюги постачання фармацевтичної продукції перебувають на порозі радикальних змін

Ланцюги постачання фармацевтичної продукції перебувають на порозі радикальних змін

На жаль, це вже не поодинокий випадок у галузі глобальної фармацевтики. А ще один продукт з пеніциліну, який використовується для лікування інфекцій верхніх дихальних шляхів, може закінчитися в третьому кварталі, заявили у Pfizer.

 

Дефіцит ліків, зокрема засобів для знеболення та зняття температури для дітей спонукав законодавців до дій. Зокрема, у доповіді комітету внутрішньої безпеки Сенату США зазначено, що минулого року на ринку бракувало 295 ліків, що є рекордним показником за останні п’ять років. Серед них були препарати для лікування раку, ліки для невідкладної допомоги, ліки від лихоманки для дітей та антибіотики – понад 15 критично важливих продуктів були дефіцитними протягом десяти років.

 

Однією з головних причин нинішніх негараздів експерти вважають обмежені можливості авіаперевізників з Китаю. Адже саме КНР залишається найбільшим у світі джерелом постачання фармацевтичних препаратів та їхніх інгредієнтів. 

 

Прозорість ланцюга постачання є головною проблемою, зазначається у звіті Сенату США. На відміну від автомобільної промисловості, фармацевтичний сектор не надто інтегрований у свої ланцюги постачання, що стало найбільшим каменем спотикання.

 

Ще одним «головним болем» стало географічне розширення ланцюгів постачання фармацевтичних препаратів. Велика кількість виробників ліків і інгредієнтів знаходиться в Китаї та Індії, тоді як Америка та Європа має обмежені виробничі потужності у даній галузі. Зокрема, Китай виробляє понад 70% усіх антибіотиків. 

 

Уряд США прагне збільшити внутрішнє виробництво ліків, яке він має намір стимулювати, зокрема, через державно-приватне партнерство. Йдеться про будівництво у Північні Америці великої кількості нових фармацевтичних фабрик. Вочевидь, Європа піде тим же шляхом. Тож у найближчі роки ми, скоріш за все, побачимо радикальні зміни ланцюгів постачання фармацевтики, вважають експерти. 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.