Не стихає буря навколо інформаційних наклейок, які повідомляють про мертві зони у вантажівках, що мають бути розміщені на всіх транспортних засобах, які їздять у Франції з початку цього року. Нідерландські євродепутати звернулися з цього питання до Єврокомісії, адже організації перевізників і транспортні компанії дуже роздратовані новими французькими правилами.
Найсоковитіше дії Франції прокоментував один з голландських інтернет-користувачів, який розмістив пародію на французьку наклейку в соціальних мережах і позначив її написом: "Купи окуляри і поцілуй мене в ****"
Цілком серйозно діяли натомість діяли два євродепутати від цієїкраїни. Енні Шрайер-Пьерік і Том Берендсен звернулися до Європейської комісії за роз'ясненнями щодо обов'язкових французьких наклейок, які інформують про мертві зони. Вони хочуть знати, яких заходів уживає Комісія, щоб закони, які вводять держави-членами ЄС, не перешкоджали вільному переміщенню товарів і послуг у ЄС.
Вони також запитують про законність французьких норм з урахуванням чинного законодавства і правил ЄС.
Французькі наклейки непрактичні...
Союз транспортних і логістичних компаній TLN побоюється, що, особливо в разі перевезення контейнерів і спеціальних вантажів, виконання французьких вимог буде неможливе, позаяк наклейки не можуть бути розміщені на вантажі. А на шасі та платформах для перевезення контейнерів і негабаритних вантажів просто немає місця для наклейки (вона зависока).
Компанія Bolk також вважає незрозумілим те, що Франція вводить такі правила самостійно. "Ми - одна Європа. Якщо кожна країна сама почне вводити додаткові правила, виникне плутанина", - стверджує компанія.
Аналогічно ставиться до нових французьких вимог про наклейки союз TLN, який сумнівається в тому, що положення, введені французькою владою, не суперечать законодавству ЄС. Тим більше, що, як вказує TLN, згідно з регламентом ЄС, транспортні засоби, відповідні європейської омологації, мають бути допущені в кожну державу-члена ЄС без додаткових вимог. Голландці вважають, що такі новації можуть бути введені лише на європейському рівні. Тому вони подали протест в Єврокомісію.
Німці теж незадоволені...
Німецький галузевий союз BGL так само критично поставився до дій французів. BGL вважає, що таке важливе зобов'язання було введене тільки в одній країні ЄС, а не в усьому Союзі, і, більш того, французька влада оголосили вимогу мати наклейки занадто пізно. Через це іноземні перевізники не встигли до неї належним чином підготуватися. Ось чому BGL має намір боротися з цим рішенням у юридичній площині.
Наклейки, що вказують на мертву зону, мають бути розміщені на транспортних засобах з дозволеною максимальною масою понад 3,5 тонн: вантажівках і автобусах - також закордонних. Невиконання цього зобов'язання карається штрафом четвертого класу, тобто фіксованим штрафом в розмірі 135 євро, який може бути зменшений або збільшений (до 750 євро).