Завантаження...

"Купи окуляри і поцілуй мене в ****". У Європі лютують через французькі наліпки

"Купи окуляри і поцілуй мене в ****". У Європі лютують через французькі наліпки

Не стихає буря навколо інформаційних наклейок, які повідомляють про мертві зони у вантажівках, що мають бути розміщені на всіх транспортних засобах, які їздять у Франції з початку цього року. Нідерландські євродепутати звернулися з цього питання до Єврокомісії, адже організації перевізників і транспортні компанії дуже роздратовані новими французькими правилами.

 

Найсоковитіше дії Франції прокоментував один з голландських інтернет-користувачів, який розмістив пародію на французьку наклейку в соціальних мережах і позначив її написом: "Купи окуляри і поцілуй мене в ****"

 

Цілком серйозно діяли натомість діяли два євродепутати від цієїкраїни. Енні Шрайер-Пьерік і Том Берендсен звернулися до Європейської комісії за роз'ясненнями щодо обов'язкових французьких наклейок, які інформують про мертві зони. Вони хочуть знати, яких заходів уживає Комісія, щоб закони, які вводять держави-членами ЄС, не перешкоджали вільному переміщенню товарів і послуг у ЄС. 

 

Вони також запитують про законність французьких норм з урахуванням чинного законодавства і правил ЄС.

 

Французькі наклейки непрактичні...

 

Союз транспортних і логістичних компаній TLN побоюється, що, особливо в разі перевезення контейнерів і спеціальних вантажів, виконання французьких вимог буде неможливе, позаяк наклейки не можуть бути розміщені на вантажі. А на шасі та платформах для перевезення контейнерів і негабаритних вантажів просто немає місця для наклейки (вона зависока).


Компанія Bolk також вважає незрозумілим те, що Франція вводить такі правила самостійно. "Ми - одна Європа. Якщо кожна країна сама почне вводити додаткові правила, виникне плутанина", - стверджує компанія.

 

Аналогічно ставиться до нових французьких вимог про наклейки союз TLN, який сумнівається в тому, що положення, введені французькою владою, не суперечать законодавству ЄС. Тим більше, що, як вказує TLN, згідно з регламентом ЄС, транспортні засоби, відповідні європейської омологації, мають бути допущені в кожну державу-члена ЄС без додаткових вимог. Голландці вважають, що такі новації можуть бути введені лише на європейському рівні. Тому вони подали протест в Єврокомісію.

 

Німці теж незадоволені...

 

Німецький галузевий союз BGL так само критично поставився до дій французів. BGL вважає, що таке важливе зобов'язання було введене тільки в одній країні ЄС, а не в усьому Союзі, і, більш того, французька влада оголосили вимогу мати наклейки занадто пізно. Через це іноземні перевізники не встигли до неї належним чином підготуватися. Ось чому BGL має намір боротися з цим рішенням у юридичній площині.

 

Наклейки, що вказують на мертву зону, мають бути розміщені на транспортних засобах з дозволеною максимальною масою понад 3,5 тонн: вантажівках і автобусах - також закордонних. Невиконання цього зобов'язання карається штрафом четвертого класу, тобто фіксованим штрафом в розмірі 135 євро, який може бути зменшений або збільшений (до 750 євро).

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.