Завантаження...

Криза війни: зменшення кількості автоперевізників

Криза війни: зменшення кількості автоперевізників

За даними опитування Dive&Discovery Research, більш ніж половина (58%) власників автопарків (перевізники та експедитори з власними вантажними авто) прогнозують стагнацію ринку, проте намагаються утримувати оптимізм і вірять, що працювати на ринку все ж таки буде можливо.

Лише 12% вважають, що, в порівнянні з довоєнним періодом, ринок вантажних перевезень стане більш вигідним.

Станом на кінець липня 2022 року потужність переважної більшості підприємств (72%) не перевищувала 50-70% від довоєнного рівня. 16% опитаних підприємств були змушені зупинити свою діяльність або майже зупинені (їх потужність не перевищує 20% від довоєнного рівня).

 

Основні труднощі роботи на ринку автоперевезень пов’язані зі зниженням доходу від даного виду діяльності: підвищення вартості паливно-мастильних матеріалів, скорочення кількості та обсягів замовлень та низька вартість послуг (більшість замовників не готові  індексувати вартість фрахту).

 

Труднощі мобілізували керівників і 91% з них почали пошук нових клієнтів та ринків збуту. Ще 22% займались пошуком фінансових інвестицій і 19% розширяли власний автопарк.

Проте, без вимушеної економії не обійшлося – 28% керівників були змушені скоротити персонал (частково це пов’язане зі скороченням автопарку –  продаж комерційного авто та пошкодження автомобілів військовими діями) і 19% скоротили рівень заробітної плати працівникам.

Зниження маржинальності ведення бізнесу призводить до того, що з ринку ідуть слабші (21% ФОП та власників допускають думку про закриття бізнесу і 6% готові зробити це вже найближчим часом), планують закривати бізнес. Водночас 51% планують розширення бізнесу (13% найближчим часом, 21% одразу після завершення війни та 17% на рівні планування без часової прив’язки).

 

Опитування було проведено агенцією маркетингових досліджень ТОВ ДАЙВ ЕНД ДІСКАВЕРІ РІСЬОРЧ  в серпні 2022 року методом самозаповнення онлайн-анкети.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.