Ситуація в Укрзалізниці критична: перевезення вантажів різко сповільнилося, бізнес очікує на поставки місяцями. У цей час у самій компанії відбуваються кадрові чистки, внаслідок яких на роботу приходять люди з відсутністю досвіду роботи на залізниці.
Про це написав директор ТОВ «Консалтингова група А-95» Сергій Куюн на своїй сторінці у Facebook.
«Констатуємо глибоку кризу, в якій перебуває «Укрзалізниця». Такого не пам'ятають навіть старожили. 70 км колії вагон їде тиждень. Деякі вересневі вантажі досі не прибули на адресу. Питання не вирішується навіть за гроші – просто немає тяги», – написав експерт.
Також, за його словами, компанія зазнає перманентного дефіциту палива: днями оголосили новий тендер з величезними лотами по 20 тисяч тонн, причому доставити їх треба за кілька тижнів у грудні. Тому, найімовірніше, тендери проведено не буде.
«У компанії відбувається чергова кадрова чистка: досвідчені кадри звільняють цілими департаментами, а нові взагалі нічого не розуміють. Через що частково і досягнуто вищевказаної глибини проблеми», - резюмував Куюн.
Раніше учасники паливного ринку зазначали, що ситуація з доставкою вантажів УЗ значно погіршилася. Зокрема, різко зросли терміни доставки нафтопродуктів країною – наприклад, у Рівненській дирекції "Укрзалізниці" стоять покинутими 45 поїздів із дизелем та газом. А рекорд стосується вагона, який було відправлено зі ст. "Барбаров" (Мозирський НПЗ) 7 вересня: цей вагон не був доставлений до Львівської області і за два місяці.
Експерти зазначають, що вагони не лише довго простоюють на сортувальних станціях, а й зупиняються на шляху до станцій призначення. Це пов'язано з дефіцитом тяги і рухомого складу на УЗ, а також браком дизельного палива.