Завантаження...

Критичний імпорт, взаємодія із податковою. Що хвилює бізнес під час війни

Критичний імпорт, взаємодія із податковою. Що хвилює бізнес під час війни

З квітня по червень Рада бізнес-омбудсмена отримала 261 звернення, з яких розслідувала 171 справу. Про це йдеться у відповіді Ради за другий квартал цього року. Найчастіше запити бізнесу стосувалися розширення переліку товарів критичного імпорту (82), взаємодії з податковою (34), бронювання критично важливих працівників (13), транскордонної логістики та перетину кордону (7), а також релокації всередині країни та за кордон (3).

 

Рада допомогла десяткам компаній оформити заяви на додавання нової товарної категорії до списку критичного імпорту. Серед таких, наприклад, агротехніка для проведення посівної кампанії, популярні серед військових та переселенців «буржуйки» та цегла, необхідна для відновлення будинків та інфраструктури від руйнувань.

Рада бізнес-омбудсмена консультувала підприємців щодо податкових змін у період воєнного стану, які, зокрема, стосувалися переходу на спрощену систему оподаткування за ставкою 2%. А також бронювання критично важливих працівників, що дозволяє підприємствам працювати попри війну.

 

Актуальними для бізнесу є транскордонне переміщення товарів між Україною та країнами-членами ЄС. Завдяки співпраці з польським представником у справах малого та середнього бізнесу, з яким Рада бізнес-омбудсмена уклала Меморандум про партнерство у квітні, компанії змогли експортувати українські продукти транзитом через Польщу та вирішити логістичні проблеми на шляху імпорту товарів на територію України. За сприяння бізнес-омбудсмена один із найбільших приватних медичних університетів країни відкрив філію у Польщі.

 

Представники Ради взяли участь у підготовці Плану відновлення України, який було представлено на конференції у швейцарському Лугано на початку липня. «Ми закликаємо державу бути зрозумілою і гнучкою по відношенню до бізнесу, і тому намагаємось так само підходити до турбот наших заявників. Адже бізнес вже підтримав державу податками та волонтерством у найважчі дні війни і потребує справедливого та відкритого простору для розвитку заради відновлення України», - сказав бізнес-омбудсмен Роман Ващук.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.