Завантаження...

Країни приєднуються до Євросистеми дорожнього збору

Країни приєднуються до Євросистеми дорожнього збору
Кілька пристроїв для нарахування дорожнього збору засмічують поле зору водія
 
 

Загальноєвропейська система дорожнього збору EETS стає реальністю. Замість кількох окремих пристроїв для нарахування платежів водії транспортних засобів можуть використовувати один, що значно полегшує сплату зборів, а також їх розрахунок у транспортних компаніях. Після в'їзду на територію певної країни пристрій адаптується до місцевої системи та стягує відповідні тарифи.

 

Одним з таких пристроїв є DKV Box Europe, який пристосований до систем у кількох європейських країнах.


"Донедавна кожна країна, яка мала електронну систему нарахування мита, вимагала від перевізників встановлення спеціальних пристроїв у важких транспортних засобах. Це, звичайно, значно обмежило поле зору водіїв, адже на одному склі бувало навіть по десять пристроїв. Європейський Союз, видавши спеціальні директиви, наказав державам-членам прийняти один загальний пристрій, який вирішує ці проблеми, - згадує Маріуш Дердзяк, менеджер з продажу DKV Euro Service, в інтерв'ю агентству Newseria Biznes.

 

Європейська система дорожніх платежів EETS уніфікує систему збору е-мита у всіх державах-членах Європейського Союзу. Різниця в нормативно-правових актах, системних технологіях або податкових ставках між країнами ускладнювала роботу міжнародних перевізників. Крім того, це передбачало дороге встановлення бортового обладнання, що підходить для кожної системи. Звідси робота над впровадженням одного пристрою, яким можна платити у всіх країнах, де впроваджена система EETS.

 

Одним із попередників прийняття пристроїв EETS був консорціум DKV, Daimler і T-Systems, який створив пристрій DKV Box Europe. Тепер він працює в Бельгії, Німеччині, Австрії, Франції, Португалії та Іспанії.

 

Незабаром з’явиться більше країн, зокрема Угорщина, Словенія, Чехія та Польща. Експерти DKV наголошують, що це великий організаційний виклик, оскільки для цього потрібна домовленість між операторами та власниками окремих систем - це стосується як державних, так і приватних власників автомагістралей.

 

"Пристрій автоматично обчислює плату за дорогу, без зупинки на станціях її збирання. Просто підключіть до джерела живлення, встановіть кількість осей автомобіля і допустиму загальну вагу комплекту та їдьте. Водії, безсумнівно, оцінять той факт, що на лобовому склі у них лише один пристрій, і не так багато різних коробок для різних країн, які обмежують поле зору,  - каже Цезарі Вісьнєвскі, радник з питань клієнтів у DKV Euro Service.

 

DKV Box Europe можна використовувати в супутникових системах, що використовують GNSS/GSM та мікрохвильовий зв’язок DSRC. Після в'їзду на територію певної країни він адаптується до місцевої системи і стягує ті самі збори, що й побутові пристрої.

 

"Головною перевагою перевізників, які використовують установку DKV Box Europe, є можливість сплачувати численні дорожні платежі у багатьох країнах лише за допомогою одного пристрою. Крім того, перевізник отримує лише один рахунок-фактуру з відкладеною датою оплати без необхідності поповнення пристроїв. Це гарантує максимальне спрощення бухгалтерського обліку, підкреслює Цезарі Вісьнєвскі. -  Наші клієнти також можуть долучитися до програми знижок на вибраних автомагістралях.

 

Посередники також займаються відшкодуванням ПДВ за дорожні збори в окремих країнах.

 

Зрештою, як зазначають представники DKV, пристрій має не тільки полегшити оплату дорожнього збору, але й допомогти керувати парком вантажівок у майбутньому.

 

"Ми не зосереджуємось лише на дорожніх зборах, ми також думаємо про майбутнє, тобто допомогу в обліку та управлінні парком транспортних засобів, що належать даній компанії. Я маю на увазі системи, які допомагають, наприклад, відстежувати автомобіль, підтримують навігацію та працюють разом з тахографами, тим самим допомагаючи врегулювати робочий час водіїв, -  пояснює Маріуш Дердзяк.  - Ми бачимо майбутнє у розвитку технології та аналізу великих даних. Всі ці інгредієнти зроблять транспортні компанії більш економічними та ефективними.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.