Зокрема, конгресмени Пейн, ДеФазіо, Скотт і Коста підготували проект закону «про чесний ринок» у сфері залізничних вантажних перевезень. На думку авторів документу, є потреба у негайному усуненні очевидних недоліків у цій царині.
Наприклад, законопроект вирішує конфліктну ситуацію, яка виникла минулого місяця після підписання указу Джо Байдена про запобігання страйками. Тоді результатом стало отримання додаткового прибутку у 183 млрд доларів через подорожчання цінних паперів на залізницях першої категорії. Натомість компанії на законних підставах звільняли до 30% персоналу, а ті працівники, що залишилися, змушені були працювати іноді по 12 годин. Це викликало хвилю обурення в американських профспілках.
З іншого боку, новий законопроект передбачає відповідальність залізничних компаній за низьку якість послуг та запроваджує стандарти доставки.
Поки що достеменно невідомо, як зміняться умови залізничних перевезень у США після прийняття законопроекту. Однак експерти сповнені надії, що буде ситуація подібна до тої, що склалася у судноплавстві. Серед іншого, реформа призвела до надання 3 млрд доларів грантових коштів, які розподіляють на усунення недоліків та поліпшення на різних ланках системи.