Нова служба повернення отримає назву FedEx Consolidated Returns. Вона зробить можливим просту систему повернення товарів без коробок та етикеток приблизно до 2000 офісів FedEx. Там вони пройдуть через консолідацію та попрямують до вантажовідправників через інший підрозділ компанії – FedEx Logistics.
За словами експертів, після пандемії та суттєвого зростання інтернет-торгівлі значення реверсивної логістики суттєво зросла. Тож клієнтам логістичних компаній конче потрібен якийсь недорогий варіант обслуговування, щоб вони могли зменшити витрати. У минулому FedEx пропонувала послугу консолідованого повернення лише своїм стратегічним партнерам. А зараз вона стане доступною практично для всіх.
Дослідження, проведено нещодавно компаніями National Retail Foundation і Appriss Retail, показало, що на кожен мільярд доларів продажів у 2021 році середньостатистичний роздрібний рітейлер отримував на 166 млн доларів повернутих товарів. Деякі роздрібні торговці, такі як Zara, почали стягувати плату за повернення. Але це – дуже недружній крок стосовно своїх покупців, який може погано вплинути на бізнес компанії у майбутньому, стверджують експерти. Тому компанії мали би шукати власні рішення проблеми.