Під час тестування системи Sunswap виявилося, що на території Великої Британії після двогодинної зарядки акумуляторів сонячні батареї можуть забезпечувати струмом рефрижератор протягом двох 11-годинних поїздок. При цьому зарядку акумуляторів можна здійснювати за допомогою звичайного пристрою, призначеного для легкових електромобілів.
Як відомо, увімкнений рефрижератор, що живиться від генератора двигуна внутрішнього згоряння, призводить до суттєвого збільшення витрат пального. Особливо це помітно, коли автомобіль стоїть нерухомо. За словами експертів, сонячні панелі загалом призводять до зменшення експлуатаційних витрат на 25-35% в залежності від погоди та режиму поїздки.
На жаль, розробник не оголошує ємність акумуляторів у напівпричепах. Та представники компаній стверджують, що використання сонячних батарей у поєднання з акумулятором може забезпечувати від 65% до 100% енергії, необхідної для живлення морозильника. Принаймні, водіям не доведеться вмикати двигун чи «садити на нуль» акумулятор, коли напівпричеп знаходиться на борту судна ро-ро, говорять вони.
Директор низькотемпературного ланцюга у британському відділенні компанії DFDS Logistics Services Метт О'Делл заявив: «Ми в захваті від результатів випробувань і раді інтегрувати TRU Sunswap з нульовим рівнем викидів у наш парк, що має відбутися протягом наступного року. Це важливий крок у розбудові наших можливостей для досягнення кліматичної нейтральності».
Він також додав, що компанія завдяки новітнім технологіям має намір скоротити викиди парникових газів на 45% до 2030 року.
За оцінками експертів, усього дорогами світу їздять зараз 5,6 млн низькотемпературних автомобільних причепів. Майже всі вони працюють від дизельних двигунів.