Сегмент перевізників автомобілів на морському транспорті був сильно розігрітий протягом минулого року, вважають фахівці. Транспортних потужностей уже бракує. В результаті вантажовідправники вимушені бронювати місця на кораблях іноді за три або навіть чотири місяці наперед.
Вартість перевезень також злетіла до неба. В результаті на перевезеннях автомобілів почали непогано заробляти не лише власники спеціалізованих автовозів, але й контейнеровозів, які також можуть виконувати ту ж саму роботу. Для останніх знайти вигідні вантажі – дуже актуальне завдання, адже загалом контейнерний флот почав потерпати від суттєвого зменшення фрахтових ставок та обсягів замовлень.
Але CMA CGM – не єдиний великий гравець, який відчуває нові віяння на глобальному ринку, говорять експерти. Наприклад, відомо, що HMM активно перевіряє потенціал даного сегменту морських перевезень, а Cosco замовила для себе три нових судна-автовози. Намагаються збільшити свої транспортні потужності компанії Hyundai Glovis та Grimaldi.
Тим часом аналітики Braemar поділилися своїми прогнозами. Вони вважають, що до 2030 року на дорогах провідних країн світу половина позашляховиків будуть електричними. Це означає, що виникне потреба у значних обсягах перевезень готових машин. Але варто зважати на те, що будь-який електромобіль через великий акумулятор важчий за аналогічну машину з ДВЗ. Крім того, виникає необхідність окремо перевозити акумулятори, які досі сприймаються як небезпечний вантаж та потребують особливих умов транспортування.