На думку аналітиків UIRR, загальний діловий настрій у 2023 році оцінюється як «негативний». Це означає, що у сфері комбінованих перевезень 2023 рік обіцяє стати «важким». Насправді ситуація нагадує ту, що склалася у 2020 році, коли основний негативний вплив виходив з наслідків пандемії Covid-19, вважають фахівці.
У вересні 2022 року Брюссель вирішив втрутитися у ринок, щоб обмежити витрати на електроенергію або компенсувати їх. Проте лише кілька держав-членів скористалися наданими можливостями. Мало де кошти були спрямовані саме на подолання наслідків майбутньої кризи.
Також експерти нагадують про значні проблеми у законодавчій базі, яка не сприяє розвитку комбінованих перевезень у Європі. Зокрема, учасники ринку очікують, що нарешті на загальноєвропейському ринку з’явиться чітка система екологізації транспорту, яка може стати реальним потужним драйвером для залізничників. Але тут справа йде надто повільно, вважають експерти.