Саме цей відрізок експерти вважають ключовим для Середземноморського транспортного коридору який проходить вздовж південного узбережжя Європи та поєднує південно-західну частину континенту з країнами Центральної Європи, повідомляє Railfreight.com.
Загальна сума інвестицій у нову ділянку швидкісної залізниці становить 413 млн євро. Двоколійна дорога з’єднує три іспанські провінції: Аліканте, Валенсію та Кастельон-де-ла-Плана. Також вона надає краще транспортне сполучення з Андалусією, Мурсією та Каталонією.
За оцінками експертів, повномасштабне введення в експлуатацію Середземноморського коридору призведе до зростання ВВП країн, через які він проходить, на 2,2%. Вигоду планують отримувати ще у цьому десятилітті, хоча роботи тривають не так швидко, як хотілося б. наприклад, ділянка залізниці у Валенсії має дожину 717 км, але за останні чотири роки добудували лише 163 км.