Завантаження...

Китайські транспортні гіганти отримали низькі рейтинги за стійкістю бізнесу та екологічністю

Китайські транспортні гіганти отримали низькі рейтинги за стійкістю бізнесу та екологічністю

До рейтингу World Benchmarking Alliance Transport Benchmark увійшло 90 компаній. Оцінка проводилася за методологією CDP, яка пов’язана з процесом декарбонізації транспорту. Експерти нагадують, що це вже давно не другорядне питання, адже екологічна безпека даватиме можливість працювати на світовому ринку у майбутньому, а невживання відповідних заходів призведе лише до втрати бізнесу.

 

Китай, так само як ЄС та США, оголосив про плани декарбонізації. Щоправда, у КНР встановили набагато м’якші терміни. Економіка країни лише повинна досягти піку викидів у 2030 році, щоб до 2060-го досягти вуглецевої нейтральності. Плани є, але заходів поки що не видно, відзначають експерти.

 

Так, у згаданому звіті вказано, що «немає жодних доказів» якихось інвестицій у транспортні засоби з низьким рівнем викидів навіть у такому потужному судноплавному конгломераті, як Cosco. «Будь-які нові бізнес-моделі, які компанія активно розробляє, ідентифікувати не вдалося», - записано у документі.

 

Однак рейтинг Cosco, (77 місце з 90), все одно був кращим, ніж в інших китайських компаній. China State Railway Group, чиї потяги курсують залізницями з рівнем електрифікації більш ніж 75%, посіла 85 місце в рейтингу.

 

Залізниці Китаю покладаються на мережеву електроенергію, яка більш ніж на 60% живиться за рахунок спалення вугілля. Залізнична група «не повідомляє про будь-які бізнес-моделі з низьким рівнем викидів вуглецю, щоб допомогти компанії досягти цілей, і не надає жодних ознак того, що вона прагне декарбонізувати свою діяльність», - йдеться у звіті.

 

Перше місце у рейтингу судноплавних компаній посіла Møller Maersk. Вона з зайняла п’яту позицію у загальному списку. Hapag-Lloyd посідає 19 місце, MSC 39 місце, а Evergreen 47 місце. CMA CGM опинилася на 50-й позиції, хоча за період з 2015 по 2020 рік зуміла скоротити викиди парникових газів на 5,5%. 

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.