Завантаження...

Китайська електронна комерція залишається рятівним колом для вантажних авіаперевезень

Китайська електронна комерція залишається рятівним колом для вантажних авіаперевезень

На думку генерального директора Cargolux Річарда Форсона, наразі існує два важливих негативних актора: гальмування самої економіки КНР, а також глобальний економічний спад. Таким чином, страждають як експортери, так і імпортери.  

 

«Обидва фактори були помітні з кінця весни 2022 року, і їх поєднання призвело до дещо приглушеного пікового сезону минулого року. З тих пір падіння імпорту стабілізувалося, тоді як експорт переживав помірне зростання з травня і далі, яке продовжилося, в основному через електронну комерцію», – уточнив він.

 

Однак обсяги доставки усе ще помітно менші, ніж у попередні роки. Ситуація була би ще гіршою, якби не сектор електронної комерції, який допомагає торгувати з Європейським Союзом. При цьому гравці на ринку інтернет-торгівлі дедалі частіше замовляють чартерні авіарейси для доставки замовлень. На думку експертів, вони вже випереджають сектор ІТ-технологій та виробників електронних пристроїв, які раніше займали у даній ніші логістики домінуючу роль. 

 

З іншого боку, у компанії Lufthansa Cargo повідомили, що за їх даними, усередині літа поточного року обсяги вантажних повітряних перевезень з та до Китаю впали на 14% у порівнянні з попереднім роком. 

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.