На думку генерального директора Cargolux Річарда Форсона, наразі існує два важливих негативних актора: гальмування самої економіки КНР, а також глобальний економічний спад. Таким чином, страждають як експортери, так і імпортери.
«Обидва фактори були помітні з кінця весни 2022 року, і їх поєднання призвело до дещо приглушеного пікового сезону минулого року. З тих пір падіння імпорту стабілізувалося, тоді як експорт переживав помірне зростання з травня і далі, яке продовжилося, в основному через електронну комерцію», – уточнив він.
Однак обсяги доставки усе ще помітно менші, ніж у попередні роки. Ситуація була би ще гіршою, якби не сектор електронної комерції, який допомагає торгувати з Європейським Союзом. При цьому гравці на ринку інтернет-торгівлі дедалі частіше замовляють чартерні авіарейси для доставки замовлень. На думку експертів, вони вже випереджають сектор ІТ-технологій та виробників електронних пристроїв, які раніше займали у даній ніші логістики домінуючу роль.
З іншого боку, у компанії Lufthansa Cargo повідомили, що за їх даними, усередині літа поточного року обсяги вантажних повітряних перевезень з та до Китаю впали на 14% у порівнянні з попереднім роком.