Після початку повномасштабної агресії РФ проти України «Середній коридор» опинився в центрі уваги. Маршрут був змушений швидко розширюватися через численні проблеми, пов'язані із забезпеченням частини залізничного сполучення, що проходить через РФ. Схоже, що за період перевезення по «Середньому коридору» не входили в інтереси Китаю та його залізниць, які продовжували активно використовувати «Північний маршрут». І ось настав момент, коли ситуація змінилася: Китай готовий інвестувати та розвивати коридор для залізничних вантажних перевезень «Китай – Європа».
Плани розвитку транспорту та інфраструктури стали пріоритетною темою на зустрічі між президентом Казахстану Касим-Жомартом Токаєвим та президентом Китайської Народної Республіки Сі Цзіньпіном. У ході офіційного візиту уряди двох країн підписали кілька угод, найважливіші з яких спрямовані на розвиток Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту (ТМТМ), широко відомого як «Середній коридор».
У Міністерстві транспорту Казахстану пояснили, що нова угода про розвиток буде реалізована в рамках існуючих угод про «Новий Шовковий шлях» (BRI) між двома державами та у поєднанні з казахстанським фінансовим проектом «Нурли жол», спрямованим на стимулювання та розвиток внутрішньої транспортної інфраструктури. Тобто обидві сторони домовилися про розвиток «Середнього коридору» шляхом його інтеграції до китайської ініціативи BRI. В результаті Китай виділить кошти для підтримки проектів на території Казахстану, щоб покращити роботу «Середнього коридору». При цьому обидві країни інвестуватимуть у портову інфраструктуру, транзитні контейнерні перевезення, комбіновані перевезення та іншу інфраструктуру, таку як трубопроводи.
На міністерському рівні має бути створена робоча група для моніторингу розвитку вантажних перевезень у коридорі, який, на думку урядів Казахстану та Китаю, також почне регулярно приймати контейнерні потяги «Китай - Європа».