За його словами, необхідного рівня прозорості не вдається досягти, не зважаючи на те, що для цього створені усі технологічні можливості.
Але «больова точка знаходиться не в повітрі, а деінде», уточнив він. «Складність полягає у вантажівках, які доставляють вантажі в аеропорт і з аеропорту – складно їх сполучити. Часто це невеликі вантажівки з дуже низьким техзабезпеченням та десятки тисяч маршрутів. Як це виправити? Це досить важко», - наголосив МакКендлесс.
Експерт також зазначив, що експедитори мали би створювати зовнішні API і ділитися даними з Project44. Адже, чим більше учасники логістичного процесу співпрацюють з платформою, тим більшу частку ринку вони займають: «Ті, хто інвестує в цифровізацію, стають переможцями… Відмова від обміну даними – це не виграшна стратегія».
Наразі ж існує проблема із розповсюдженням цифрових технологій. Також досі залишаються важливі для глобальної логістики регіони, куди нові технології ще не дісталися. На думку експерта, ситуація може поліпшитися лише з часом. Імовірно, якісь позитивні результати можна буде побачити, у кращому разі, через рік.
Однак уже зараз не лише «блакитні фішки», але й дрібні вантажовідправники вимагають максимальної прозорості в авіаперевезенням та пов’язаних з ними інших ланках ланцюгів постачання.