Завантаження...

Кейс Хаскі & ОМА-Україна. Допомогти пройти пікові навантаження

Кейс Хаскі & ОМА-Україна. Допомогти пройти пікові навантаження

«ОМА-Україна» – це логістична компанія, яка спеціалізується на тимчасовому зберіганні, митних та експедиторських послугах. Відносно невеликий склад, близько 1800 м2. На складі працює до 5 штатних співробітників.
 

Основні виклики компанії ОМА:

• це пікові навантаження, в дні надходження товару на склад, його потрібно оперативно розвантажити

• потрібна реакція «сьогодні на завтра» або навіть «на вчора»

• реагувати на замовлення, навіть якщо це на декілька годин

Особливості

  • Місцерозташування складу
  • Розмір складу
     

Що стало вирішальним у прийнятті рішення з використання аутсорсингу?

Поспілкувались з Приходько Оксаною, директором компанії ОМА Україна. 

Важко сказати, що це рішення було прийняте в якийсь конкретний день, але головна наша мета – це надання якісного сервісу та виконання зобов’язань, які ми взяли на себе перед клієнтом. Проаналізувавши нашу діяльність, ми зрозуміли, що який би не був в тебе склад: маленький, середній або великий, пікові навантаження будуть актуальні для будь-якої компанії і ми не виявились виключенням з цього правила.

Тому виникла ідея залучати аутсорсингову компанію, але яка спеціалізується саме на наданні складських послуг. Тобто робочі аутсорсери знають, що таке склад, як на ньому працювати, вже пройшли основні етапи навчання, як теоретичні, так і практичні, а головне цінують свій час!

Оскільки для логістики важлива швидкість та якість, тому основним критерієм при виборі постачальника є його надійність.

Зупинили свій вибір на компанії Хаскі, тому що вони готові гнучко реагувати на замовлення. Важливим пунктом для нас було наявність у Хаскі актуальної бази кваліфікованих працівників.

Також іноді наші потреби набагато ширші, це:

  • навантаження-розвантаження
  • стікерування
  • пакування
  • комплектування
     

Початок співпраці з “Хаскі Менеджмент”

Перед тим, як підписати договір ми звичайні відвідали склад ОМА-Україна, який залишив у нас позитивне враження. На складі були всі додаткові інструменти: рампа, хороше освітлення, опалення, всі критерії складу відповідали категорії складу «А». Після детального ознайомлення з критеріями ми змогли сформувати вигідну комерційну пропозицію і розпочати роботу. За перші декілька замовлень ми більш чітко зрозуміли графік та потреби клієнта, сформували невеликий резерв з людей, по критерію локації, що дозволило без складнощів реагувати на термінові запити клієнта в майбутньому. Особистий менеджер, який був призначений для ОМА, зміг налагодити зрозумілий алгоритм роботи для обох сторін. Наразі, ми маємо 8 років плідної співпраці і зупинятися не збираємося. Чіткі правила, історія, і позитивні відносини, які сформувалися з компанією, дозволили ефективно співпрацювати навіть в складні часи, пов‘язані з війною.

Висновки: компанія на власному досвіді зрозуміла, що аутсорсинг – це гарний інструмент для того, щоб вирішити пікові навантаження, в тому числі для малого та середнього бізнесу.

Вже в перші рази співпраці ми змогли захопити клієнта, і надати компанії позитивний досвід роботи з сторонньою аутсорсинговою компанією.
 

Що нам допомогло пройти пікові навантаження ти задовольнити потреби клієнта?

1. Збір великого масиву даних про особливості складу та роботи на ньому

2. Зберігання активного каналу зв‘язку з клієнтом (особливо з новим)

3. Активна допомога клієнтові в аналізі сезонності та пікових навантажень

4. Якісне ведення і заповнення crm-системи

5. Наш навчений і досвідчений персонал, саме в тій кількості, яка необхідна клієнтові

6. Чітко описані алгоритми роботи

7. Гарні відносини з клієнтом

 

Наш алгоритм дій зрозумілий і важливий. Немає значення, які у компанії площа та розмір. Ми знаємо, що будь-який склад рано чи пізно зіштовхнеться з піковими коливаннями, коли людей для виконання робіт буде критично недостатньо і з падіннями – коли людей буде більше, чим треба. Задача бізнесу і аутсорсера – зрозуміти і проаналізувати цей графік, і максимально круто і ефективно підготувати один одного для цих періодів.

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.