Усі комплектуючі виготовлення на підприємствах Казахстану. Їх звозять на складальні бази в Жарик, Актогай, Орта-Дересін і Жаксыбулак, де здирають готові секції рейко-шпальних решіток. Далі їх залишається тільки покласти на насип, і дорогою можна запускати потяги.
Також відомо, що вже готові комплекти для прокладання 170 кілометрів залізниці.
Залізничний прикордонний пункт Достик-Алашанькоу відіграє важливу роль для потягів, що курсують між Китаєм і Європою. Зараз цей прикордонний пункт перебуває в режимі обмеженого доступу, оскільки триває модернізація. Багато потягів доводиться перенаправляти через залізничний прикордонний пункт Алтинколь-Хоргос.
Досягти мети, тобто подвоїти пропускну спроможність залізниці на Китайсько-Казахстанської ділянці Нового шовкового шляху, планують у 2025 році. Наразі обсяги інвестицій перевищили 5 млрд євро.