Завантаження...

Казахстан інвестує великі кошти у подвоєння пропускної спроможності залізниці до Китаю

Казахстан інвестує великі кошти у подвоєння пропускної спроможності залізниці до Китаю

Усі комплектуючі виготовлення на підприємствах Казахстану. Їх звозять на складальні бази в Жарик, Актогай, Орта-Дересін і Жаксыбулак, де здирають готові секції рейко-шпальних решіток. Далі їх залишається тільки покласти на насип, і дорогою можна запускати потяги.

 

Також відомо, що вже готові комплекти для прокладання 170 кілометрів залізниці. 

Залізничний прикордонний пункт Достик-Алашанькоу відіграє важливу роль для потягів, що курсують між Китаєм і Європою. Зараз цей прикордонний пункт перебуває в режимі обмеженого доступу, оскільки триває модернізація. Багато потягів доводиться перенаправляти через залізничний прикордонний пункт Алтинколь-Хоргос.

 

Досягти мети, тобто подвоїти пропускну спроможність залізниці на Китайсько-Казахстанської ділянці Нового шовкового шляху, планують у 2025 році. Наразі обсяги інвестицій перевищили 5 млрд євро.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.