Введення плати за проїзд іспанськими автомагістралями буде остаточно виключено.
Минулого року уряд вирішив змінити свій колишній критерій на користь запровадження плати за проїзд нинішніми безкоштовними дорогами, зокрема через те, що асоціації перевізників відмовилися від їх впровадження, оскільки це завдасть безперечної шкоди конкурентоспроможності транспортного сектора та всієї іспанської економічної системи. Таку позицію було прийнято, незважаючи на сильний тиск з боку будівельних компаній, які прагнуть збільшити свій бізнес-портфель за рахунок кишень приватних та професійних водіїв. У Fenadismer заявили, що автотранспортний сектор з його нинішнім оподаткуванням, що становить понад 21 тис. млн євро на рік, вже робить достатній внесок у підтримку іспанської інфраструктури, тому він неодноразово відкидав введення нових мит, оскільки це також зашкодить поточному відновленню економічної активності в Іспанії після пандемії, викликаної ковідом, та міжнародної ситуації.
У зв'язку з цим новий Королівський указ встановить критерії для визначення максимальної плати за проїзд, що стягується приватними концесіонерами автомагістралей, при розрахунку якої, як нововведення, повинні враховуватися вихлопи автомобілів, хоча Міністерство транспорту зобов'язалося, що цей критерій застосовуватиметься лише до автомагістралів, що належать державі через Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte, тобто до автомагістралей, врятованих в результаті банкрутства компаній-операторів, які в даний час включають наступне: автостради R2, R3, R4, R5, автостради M12, AP-41 і AP-36, а також ділянки автостради AP-7 на кільцевій дорозі Аліканте та AP-7 у Картахені-Віра.