Іспанському уряду не доведеться брати на себе зобов'язання перед ЄС щодо впровадження моделі оплати за використання автомагістралей у 2024 році. Хоча виконавча влада зобов'язалася перед Європейською Комісією (ЄК) створити систему стягнення плати за проїзд на дорогах із високою пропускною спроможністю дорожньої мережі країни. Відсутність консенсусу щодо цього заходу призвела до того, що уряд замінив цю пропозицію стимулом для залізничного транспорту відмовитися від цих зборів.
У новому плані передбачено зобов'язання реалізувати програму розвитку залізничних магістралей на тих коридорах, де вона є життєздатною. Крім того, уряд Іспанії також узяв на себе зобов'язання субсидувати залізничні збори за вантажні перевезення протягом як мінімум п'яти років. Також було визначено програму підтримки залізничних вантажних перевезень, яка включатиме заходи стимулювання переходу з автомобільного транспорту на залізничний, а також сприяння модернізації та інноваціям у секторі залізничного транспорту.
ЄК поки не дала схвалення цьому новому пакету заходів, оскільки інші питання все ще обговорюються, тому підтвердження остаточної угоди відбудеться не раніше, ніж наступного тижня.