Минулого року Європейська комісія розпочала роботу над зміною діючої Європейської директиви щодо ваги та габаритів транспортних засобів у рамках Європейської стратегії сталої мобільності з метою сприяння значному скороченню викидів парникових газів на транспорті. Так, серед запропонованих заходів - гармонізація та адаптація максимальних ваг і габаритів у міжнародному сполученні до найпоширеніших меж, дозволених нині, тобто збільшення їх до 44 тонн.
Як стало відомо Fenadismer, Генеральна дирекція дорожнього руху Іспанії (DGT) вже приступила до опрацювання цієї постанови з метою її остаточного затвердження до грудня наступного року. Проект постанови, що обговорюватиметься з громадськістю до 13 червня, пропонує внести зміни до Додатку IX до чинних Загальних правил експлуатації транспортних засобів. Зокрема, спростити використання та дозвіл євромодулів, включаючи Eco Combi або Duo Trailer довжиною 32 метри та масою 72 тонни, збільшити максимально допустиму висоту до 4,5 метрів для деяких видів транспорту, наприклад, 5 метрів для деяких видів транспорту (перевезення соломи, живих) тварин та постачання постачальників для промисловості на відстані менше 50 кілометрів). Найспірніший захід - збільшення поточного тоннажу зчленованих транспортних засобів до 44 тонн для перевезення вантажів дорогами, що збільшує вантажопідйомність цих транспортних засобів на 16%.
У зв'язку з цим слід нагадати, що Європейська директива, яка знаходиться на розгляді в цей же час, передбачає, серед інших заходів, автоматичний дозвіл на міжнародні перевезення 44-тонних автомобілів між усіма державами-членами, які це дозволяють, що наразі вже дозволено у 13 державах-членах, включаючи всі ті, що межують з Іспанією.