За даними дослідження, підготовленого Робочою групою з бізнес-кримінології Професійного коледжу кримінології Мадридської спільноти, з 2019 по травень 2023 року в Іспанії вартість економічних втрат зазначених подій склала понад 15,2 млн. євро.
Згідно з дослідженням, проведеним Fenadismer, в 2022 році 17% перевізників заявили, що зазнали крадіжки, з яких 30% - принаймні два або більше разів, а в 21% випадків на водія скоєно напад, причому в 60% він втрачав не тільки товар, а й сам транспортний засіб. Пограбування відбувалися переважно в нічний час (72% нападів), і місцем їх скоєння переважно були місця відпочинку (50%), за ними йдуть міські центри (30%) та промислові зони (18%).
За географічною ознакою інциденти безпеки відбуваються в основному в районах поблизу таких доріг: AP-7, AP-2, C-25 та N-II. Це означає, що більшість цих подій зосереджено в Каталонії, де відбувається понад 50% пригод на всій території Іспанії, а також на дорогах, що з'єднують Мадрид із цією автономною спільнотою, а також з Андалусією, де реєструється 20% усіх подій, що відбуваються в Іспанії.
У Fenadismer додали, що у 2022 році Європейська Комісія затвердила новий стандарт каталогізації безпечного паркування для вантажних автомобілів, який передбачає мінімальний набір послуг та чотири категорії залежно від рівня безпеки. Наявних паркувань в Іспанії, на думку представників федерації, недостатньо. Відпочинкові зони не відповідають рекомендаціям, встановленим ЄС, які, зокрема, вказують на необхідність існування однієї з цих безпечних інфраструктур кожні 100 км основної дорожньої мережі.