Міжнародний союз автомобільних перевезень (IRU) закликає звільнити комерційні автомобілі від чинних і пропонованих схем регулювання доступу міського транспорту (UVARs). Наразі понад 2 тисячі великих міст по всьому світу вже ввели або розглядають можливість введення таких обмежень на в'їзд.
Члени IRU прийняли нову позицію щодо обмежень доступу комерційного транспорту в великі міста.
«Життєздатність і стійкість всіх міст залежить від того, чи можуть товари і люди переміщатися в міські райони, навколо них і за їх межами. Обмеження на в'їзд міського транспорту поширюються на комерційні автомобілі, в той час як їх реальною метою часто є легкові автомобілі. Міста повинні звільнити комерційний транспорт від цих правил», - заявив Умберто де Претто, генеральний секретар IRU.
Обмеження вантажних перевезень в містах впливає на місцевий бізнес і жителів на додаток до прямого впливу на комерційні транспортні послуги, вважають в IRU. При цьому високі витрати на обмеження комерційного транспорту в містах приносять сумнівні переваги в плані зниження викидів CO2, забруднення, шуму або зменшення заторів.
«Понад 90% транспортних засобів у містах - це приватні автомобілі, тому обмеження повинні чітко розмежовувати їх і комерційні автомобілі, щоб забезпечити найбільшу економічну ефективність», - каже Умберто де Претто, генеральний секретар IRU.
Крім того, члени організації просять чиновників встановити десятирічний перехідний період впровадження будь-яких нових обмежень на доступ транспортних засобів в міста, щоб дати місцевим мережам мобільності та ланцюжкам поставок час на адаптацію. Найчастіше нові правила вводяться без завчасного повідомлення операторів автотранспорту, що завдає додаткової шкоди місцевому бізнесу.
У той же час транспортні компанії все частіше мають справу зі складною мережею стандартів, навіть між містами однієї країни. Оператори не можуть дозволити собі інвестувати в різні технології, щоб відповідати різним нормативним вимогам, встановленим містами, що позначається на вартості перевезень і послуг. У зв'язку з цим IRU також закликає до розробки глобально гармонізованих стандартів, як мінімум на регіональній основі - союз буде працювати з владою і партнерами, щоб почати цей процес.