Завантаження...

IRU закликав не обмежувати в'їзд вантажівок у міста

IRU закликав не обмежувати в'їзд вантажівок у міста

Міжнародний союз автомобільних перевезень (IRU) закликає звільнити комерційні автомобілі від чинних і пропонованих схем регулювання доступу міського транспорту (UVARs). Наразі понад 2 тисячі великих міст по всьому світу вже ввели або розглядають можливість введення таких обмежень на в'їзд. 

 

Члени IRU прийняли нову позицію щодо обмежень доступу комерційного транспорту в великі міста.


«Життєздатність і стійкість всіх міст залежить від того, чи можуть товари і люди переміщатися в міські райони, навколо них і за їх межами. Обмеження на в'їзд міського транспорту поширюються на комерційні автомобілі, в той час як їх реальною метою часто є легкові автомобілі. Міста повинні звільнити комерційний транспорт від цих правил», - заявив Умберто де Претто, генеральний секретар IRU.


Обмеження вантажних перевезень в містах впливає на місцевий бізнес і жителів на додаток до прямого впливу на комерційні транспортні послуги, вважають в IRU. При цьому високі витрати на обмеження комерційного транспорту в містах приносять сумнівні переваги в плані зниження викидів CO2, забруднення, шуму або зменшення заторів.

 

«Понад 90% транспортних засобів у містах - це приватні автомобілі, тому обмеження повинні чітко розмежовувати їх і комерційні автомобілі, щоб забезпечити найбільшу економічну ефективність», - каже Умберто де Претто, генеральний секретар IRU.


Крім того, члени організації просять чиновників встановити десятирічний перехідний період впровадження будь-яких нових обмежень на доступ транспортних засобів в міста, щоб дати місцевим мережам мобільності та ланцюжкам поставок час на адаптацію. Найчастіше нові правила вводяться без завчасного повідомлення операторів автотранспорту, що завдає додаткової шкоди місцевому бізнесу.


У той же час транспортні компанії все частіше мають справу зі складною мережею стандартів, навіть між містами однієї країни. Оператори не можуть дозволити собі інвестувати в різні технології, щоб відповідати різним нормативним вимогам, встановленим містами, що позначається на вартості перевезень і послуг. У зв'язку з цим IRU також закликає до розробки глобально гармонізованих стандартів, як мінімум на регіональній основі - союз буде працювати з владою і партнерами, щоб почати цей процес.

 

Джерело

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.