Завантаження...

IRU: вперше за 6 років спотові ставки на перевезення впали нижче за контрактні

IRU: вперше за 6 років спотові ставки на перевезення впали нижче за контрактні

Дані за ставками за другий квартал 2023 року свідчать про те, що короткостроковий попит на автомобільні вантажоперевезення знижується через високі споживчі ціни та відставання заробітної плати, що призводить до зниження попиту на розподіл товарів по всій Європі, а також подальшого падіння ставок фрахту на спотовому. ринку. На контрактному ринку сталося набагато менше падіння ставок через збільшення бази витрат у порівнянні з 2022 роком. Це дозволило спотовому індексу впасти нижче за контрактний індекс вперше за 6 років.

 

Базовий індекс спотових ставок європейських автомобільних вантажних перевезень у другому кварталі 2023 року становив 126,3, що на 3,5 пунктів нижче, ніж у першому кварталі 2023 року, і на 7,5 пунктів нижче, ніж минулого року. Базовий індекс ставок за контрактами на автомобільні вантажні перевезення в Європі у другому кварталі 2023 року становив 126,9, що на 0,2 пункту нижче, ніж у першому кварталі 2023 року, але на 2,8 пункту вище, ніж у другому кварталі 2022 року . Другий квартал 2023 року — це перший випадок, коли індекс контрактних ставок виявився вищим за індекс спотових ставок за шість років, за якими доступні дані.



Згідно з останніми даними IRU про брак водіїв, брак водіїв вантажівок у другому кварталі 2023 року був трохи нижчим, ніж у 2021 році, при цьому 7% посад водіїв вантажівок залишилися незаповненими. Хоча дані показують, що нестача водіїв скорочується, вона, як і раніше, чинить підвищувальний тиск на ставки.

 

Перспективи європейських автомобільних вантажоперевезень найближчими місяцями полягають у подальшому зниженні тиску з боку попиту, вивільненні потужностей та можливості подальшого зниження ставок на спотовому ринку. Падіння рівня замовлень, посилене високими відсотковими ставками Європейського центрального банку в 22 році, вказує на те, що тиск попиту на контрактний ринок продовжуватиме слабшати, що допускає падіння в другій половині 2023 року, хоч і до вищого рівня через вищі витрати на перевізників.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.