Завантаження...

Хроніка подій страйку фермерів та транспортників у Німеччині

Хроніка подій страйку фермерів та транспортників у Німеччині

Перші протестувальники зібралися 8 січня на автостоянці SVG Cologne-Eifeltor, розташованій у районі однойменного об'єднаного транспортного терміналу та центру розподілу товарів на заході Кельна. За даними поліції, одна із приватних осіб зареєструвала загалом 120 транспортних засобів, включаючи 70 вантажівок, для участі у мітингу на тему «Компенсація дизельного палива та зелені номерні знаки». Заклик до страйку та блокади GVZ поширився у Facebook під гаслом «Якщо помре фермер, помре країна». У результаті зібралося майже 700 транспортних засобів. Вантажівки були пропущені в колону та спрямовані на автостраду поліцією. Через центр міста на інший берег Рейну і назад було прокладено маршрут для більшості тягачів із різноманітними плакатами, такими як «Фермер у біді – немає хліба» або «Якщо ми, фермери, все підемо, народ не отримає свій бекон». При цьому більшість учасників акції слухняно зупинялася на червоне світло. Навіть ті, хто був із плакатами: «Світлофор має працювати».

 

Рух під час страйку було важко, люди сигналили, а деякі фермери роздавали місцеву продукцію людям на узбіччі. Крім того, лунали чіткі попередження про дешевий імпорт із-за кордону. Нині вони переважно доставляються з Близького та Далекого Сходу на центральні склади німецьких торгових мереж великими автопарками, авторизованими у Східній Європі, з водіями, які не отримують зарплати за німецькими стандартами.

 

Один із протестувальників, Олаф із Мюнстера двічі стояв у блокадних пробках разом з іншими колегами. Його начальник не хотів брати безпосередньої участі у демонстраціях у рамках спільного тижня дій Німецького союзу фермерів (DBV) та Федеральної асоціації вантажоперевезень, логістики та утилізації (BGL), але сам Олаф вважав акцію гарною ідеєю. А експедитор Віллі Келлерсхон з Ліндлара зовсім випадково виявив, що одна з його дванадцяти вантажівок застрягла в пробці на автостраді A1 біля Бланкенхайма на шляху до Люксембургу.

 

У вечірніх новинах з'явилися окремі повідомлення про більш ніж 100 різних акцій по всій Німеччині, в ході яких близько 100 тис. вантажівок і тракторів за підтримки торговців і транспортної галузі вийшли на дороги, щоб скасувати плани підвищення податків. У соціальних мережах розгорілися суперечки про те, чи мають «останнє покоління так званих кліматичних стікерів, яких також ненавидять багато водіїв вантажівок, менше права перекривати дороги, щоб врятувати світ від кліматичної катастрофи, що насувається, ніж вони самі з їх жахливими кінськими силами монстрів у боротьбу. збереження сільськогосподарського дизельного палива, що сприяє кліматичній катастрофі у довгостроковій перспективі». Про «потужний спільний початок протесту» у соцмережах заявив представник виконавчої ради BGL Дірк Енгельхардт. BGL зосередила свою роботу щодо підвищення плати за проїзд - на додаток до своєї політичної діяльності - на кампанії Mauteverest - So kommen wir nicht über den Berg і не брала участі в демонстраційних планах інших організацій.

 

Як зазначає видання, незрозумілим є той факт, що BGL, як жодна інша організація, дозволяє запрягати себе «дизельним візком президента фермерів». Тим більше, що торік BGL у рамках своєї кампанії Mauteverest випустила яскравий заголовок: «Сільськогосподарська та харчова промисловість, зокрема, як постачальник основних продуктів харчування, має усвідомлювати свою особливу відповідальність і платити за це сповна».

 

Як повідомили в невеликій німецькій асоціації логістики і транспорту (BLV-Pro), вони були здивовані тижнем протестів.

У принципі більшість вимог BLV-Pro збігаються з вимогами BGL. Рішення про підвищення плати за проїзд вже ухвалено, і поки неясно, чи щось зміниться.

За його словами, проблеми транспортних компаній дуже складні та сильно відрізняються від проблем фермерів.

Джерело

 

Про сервіс

Завдання сервісу Lading – спростити рутинну роботу транспортних логістів, диспетчерів та менеджерів виробничих, торговельних, логістичних, транспортних компаній, задіяних під час пошуку, оформлення та виконання замовлень на перевезення вантажів аутсорсинговим автомобільним вантажним транспортом.


Останні статті

Веб-сайт використовує файли cookie для найкращої адаптації сайту до потреб наших відвідувачів. Продовжуючи користуватися веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.